۷ پاسخ

یکم اذیت میکنه ولی قابل تحمله

وایییی خیییلی بده و وحشتناک
برای من دفعه اول گذاشت بد جا زده بود درش آورد یکی دیگ زد دوبار مردم و زنده شدن

بعد زایمان ک عادی میشا

😐من دوتا سرم ب دست وصل دوتا سوند ک نمیدونم زده بودن کجا بهم وصل بود

موافقممممم من هنوزم دارم بابتش اذیت میکشم

مگه زایمان کردین

من فقط لحظه گذاشتنش یکم سوزش داشتم بعد عادی شد

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی