۳ پاسخ

برای ما دوتا تزریقی بود دوتا خوراکی
اما ی سری میگفتن بعضی جاها ادغام کردن ی دونه تزریقی زدن

آخ آخ درد داره؟استرس دارم

دوتا تزریق دوتا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۱۵ ماهگی
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۶ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی