من پریروز زدم یکی بود خیلی سخت بود ولی یروز ی شب همش تب داشت
والا من سه روز پیش بردم دوتا خوراکی دوتام تزریقی
من زدم یکی بود گفتن ادقام شده دوتاهم خوراکی بود .ولی دوهفته بعدش خواهر شوهرم پسرش برد دوتا تزریقی بهش زدن دوتا هم خوراکی نمیدونم دیگه چرا نمیدونم تموم کرده بودن ادغامیو یا چیز دیگه ای
یکی تزریقی دوتاخوراکی
دوتا خوراکی دوتا تزریقی
من پری روززدم دوتایکی پاچپ یکی پای راست
سلام دوتا خوراکی و یک تزریقی
سلام فردا بهداشت بازه
سلام
یه امپول رو به پاشون میزنن. دوتاهم خوراکی بهشون میدن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.