۹ پاسخ

من پریروز زدم یکی بود خیلی سخت بود ولی یروز ی شب همش تب داشت

والا من سه روز پیش بردم دوتا خوراکی دوتام تزریقی

من زدم یکی بود گفتن ادقام شده دوتاهم خوراکی بود .ولی دوهفته بعدش خواهر شوهرم پسرش برد دوتا تزریقی بهش زدن دوتا هم خوراکی نمیدونم دیگه چرا نمیدونم تموم کرده بودن ادغامیو یا چیز دیگه ای

یکی تزریقی دوتاخوراکی

دوتا خوراکی دوتا تزریقی

من پری روززدم دوتایکی پاچپ یکی پای راست

سلام دوتا خوراکی و یک تزریقی

سلام فردا بهداشت بازه

سلام
یه امپول رو به پاشون میزنن. دوتاهم خوراکی بهشون میدن.

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۱۵ ماهگی
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۵ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی