اگه قبل از سزارین چیزی بخوریم چی میشه؟

۴ پاسخ

من ۲۴ ساعت گشنه بودم🥲
اصلا نمیدونستم قراره زایمان کنم
شبش که نتونستم چیزی بخورم
گفتم فردا میخورم
صبحش از درد داشتم میمردم
رفتم بیمارستان بستریم کردن و ساعت ۷ و ۲۱ دقیقه ی بعد از ظهر من رو زائوندن😂
من قصد زاییدن نداشتم🤣💔

ممکنه موقع بیهوشی برگرده داخل مری و بره توی ریه و باعث خفگی بشه، برای همین میگن ناشتا باشی که چیزی برای برگشت نباشه و خطر نداشته باشه

وایی نگو حس خیلی بدیه بالا میاری و حالت بد میشه حتی بعضیا هم ک معدشون خالیه هم عوق میزنن بعد عمل آب صفرا بالا میارن🤦سعی کن چیزی نخوری ک تشدید نشه فشار بیاره ب بخیه هات من قبل عملم چهار روززززززززز هیچی ندادن بخورم ن آب ن غذا🥺شب آخر فقط یکذره آب با اجازه دکترم خوردم همونم بالا آوردم روز عمل😐عاغا الان ک یادم میفته چهارروز ب من گرسنگی دادن من چجوری طاقت آوردم🫡

حالت تهوع میگیری بالا میاری

سوال های مرتبط

مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی