سلام دمای بدن نوزاد من همش ۳۷ نشون میده؟
اوکی هست یا نه؟

۳ پاسخ

اره عزیزم طبیعی

اره عزیزم
تا ۳۷/۸ طبیعی

فکر کنم خیلی گرم پوشیدیش

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۵ ماهگی