۹ پاسخ

اقا منم اینطوریم شما اونموقع کاری نکردی ک حل بشه🥲؟

من دهنم وقتی ماست یا کشک اینا میخورم میمونه توش

من دهنم ترش نیس وقتی چیزی میخورم طعم اون غذا یا هر چیز دیگه ای تو دهنم میمونه و شب تا صبح دهنم تلخ میشه عین زهرمار

وای چقد بده منم هر چی میخورم مزش دهنم میمونه ایش تا کی اینطوریه

من ک دهنم تلخه اه

من همش دهنم تلخه
جریان چیه چرا هر کی یه مزه میده😂

من دهنم‌ازاول مزه اهن میداد و بی مزه کلا

من هرچی میخورم اخر دهنم شیرینه 🤕

من دختر

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری