خیلی حالت تهوع دارم 😟

۴ پاسخ

اول راهییی هنوز 🤦🏻‍♀️🥲

عزیزم من سه ماهه اول یعنی دقیق سه ماه
حالت تهوع معده درد شدید هیچیییی نمی‌تونستم بخورم رفتم دکتر خیلی قرص نوشت
یدونه هم قرص و آمپول b6 نوشت من فقط اون دوتارو استفاده کردم
الآنم معده ام سنگین میشه قرصشو میخورم
امپولش هفته ای یدونه بود
برو پیش دکترت ببین چی میده
یعنی آدم اصلا نمیتونه تحمل کنه خیلی بده

طبیعیه واسه تو تازه شروع شده ایقدر بد هست حال آدم بهم میخوره

منم از دیشب حالت تهوع دارم 🥺

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری
مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۳ ماهگی