به وقت آزمایش گلوکز🙂
چقدر داره زود میگذره🥹

تصویر
۴ پاسخ

بعد اون ازمایش دیگه نمیگذره من الان چند ماهی میشه از نظر خودم اون ازمایشو دادم 😂

سلام عزیزم،چند هفته اومدین این ازمایش رو انجام بدین؟

منم دقیقا مثل تو
گفتن تو ۱۰ دقیقه بخور
خوشمزه بود همشو خوردم یهو😂

تصویر

کی بشه ۱۱ تیر منم برم آزمایش سنو آنومالی بدم بعدش برسم اینجا😩😂

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری