مامانا nst خوبه مشکلی نداره؟؟

تصویر
۸ پاسخ

عالیه خطایی که بالاشه ضربان قلب جوجته پایینش دردای زایمانت که صفره اون خطای کوچیک کوچیک تکون بچه اس

تست ان اس تی رو کجا باید برن انجام بدن وهزینش چنده؟

فکر کنم خوبه گلم انقباض نداری

خوبه دردت در حد هیچه

ن سر در نمیارم ولی برا من تو بیمارستان هر روز میگرفتن چون فشارم ۱۳ بود دست پام هم ورم کردن مشکوک ب مسمومیت بودم خدار روشکر جم آوری ۲۴ ساعته برا دفع پروتئین گرفتم و اکو قلب از خودم آن اس تی از بچه همه چی خوب بود بعد از س روز مرخصم کردن ولی خیلی خسته شدم ....تو بیمارستان خفه میشدم از فضاش ...شما برا چی آن اس تی دادین

خووشون گرفتن مگ نگفتن جطوره؟

منم س روز بیمارستان بستری بودم
هر روز ازم میگرفتن

ان اس تی هست

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری