۴ پاسخ

بخور ولی کم

نخور اصلا خیلی گرمه

خیلی گرمه مخصوصا بعضیا زعفران میریزن زیاد

خیلیییی گرمه. زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان شاهین💙 مامان شاهین💙 ۵ ماهگی
مامان لیام🤍 مامان لیام🤍 ۶ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی