رنگینک میخورم مشکلی نداره؟ توش یکم پودردارچین داره

۵ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نداره منکه میخورم

عزیزم دیگه الان تو این هفته های ما حتی زعفران هم در غذاها مشکلی نداره
دارچین هم در رنگینک اونقدری نیست ک برا جنین ضرری داشته باشه
نوش جونت

نخوری که بهتره
معمولا واسه بعد از زایمان میخورن

نه بابا بخور

زیاد نخور خیلی گرمیه

سوال های مرتبط

مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد