۷ پاسخ

روزی ۸تابزرگ و۱۲تاکوچیکش مشکلی نداره...هرچیزی تعادل داشته باشه بهتره

گوجه سبز میخوری شکمت باد نمیکنه؟
من انگار داره میترکه

وای من میخورم حالم بد میشه آخه اسید معده شدید دارم

میگم مشکل ندارع عرق نعنا ک گلاب قاطیش باشه بخورم

😍اگه اذیت نشی فکر نکنم مشکلی باشه
من کره بادام زمینی🙈😜

منم منم 😂😂😂😂

سردیت نکنه.دلدردبگیری
درکنارش گرمی بخور

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی