سلام مامانازیادهندوانه خوردن مشکلی نیست

۷ پاسخ

هندونه اومده مگههه؟

نه عالیه من یمدت زیاد خوردم

مراقب قندتم باش

مراقب باش آب دور جنین زیاد نشه
هر چیزی در حد اعتدال مصرف بشه بهتره

نفاخه دیگه ممکنه اذیت بشی

نه خیلی خوبه

من که میخورم دلم اروم میشه

سوال های مرتبط

مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی