سلام ، خوردن انگور مشکلی داره؟ هفته ۳۱ام

۵ پاسخ

من زیاد میخورممم 🦦

انگور قندش خیلی بالاس مخصوصا اونایی که دیابت دارن نخورن

ببین انگور مشکلی نداره خب ولی حساسیت زاست ممکنه به سرفه و گلو درد بیوفتی .

ن عزیزم نوش جونت

اگه قند نداری بخور چون قندش بالا هست تو میوه ها

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسته پسر👶💙 مامان پسته پسر👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی