من دوروز ترشح های آبکی دارم الان هفته ۳۱ام مشکلی نداره؟

۲ پاسخ

نه منم از هفته 28دارم 31هفته رفتم سونو آب دورش16بود

شاید عفونت داشته باشی به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی