مامانا خوردن مربای گل سرخ مشکلی نداره برا بچم

۳ پاسخ

من خیلی خوردم

مرباش گرمه کم بخور

کم هرچیزی اشکاد نداره.

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان لیام🤍 مامان لیام🤍 ۶ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان گل پسرم💙 مامان گل پسرم💙 ۸ ماهگی