خربزه نفاخ یا نه میتونم بخور تو دوران شیردهی؟

۳ پاسخ

من خوردم چیزی نشد

کم بخورید

من که خوردم.فکر نکنم نفاخ باشه طبع خربزه گرمه

سوال های مرتبط

مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب ۴ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی