۳ پاسخ

من دیشب بستنیم خوردم چون همه چیز میخورم خدارو شکر مشکلی نداره

بار اول ک خوردم خیلی دل درد گرفت دفعه های بعدی بهتر شد خوردم عادت کرد

چرا دکتر بمن گفت نخورم نفخ میاره ولی شیر روزیاد میکنه
اگه بچت دلدرده نخور تا ۳ماهگیش
ولی اگر کولیک نیست بخر شیرت زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۲ ماهگی
مامان مَهوا کوچولو🩷 مامان مَهوا کوچولو🩷 ۵ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی