سلام مادرا ختنه لیزری خوبه یا حلقه

۶ پاسخ

روش سنتی از همه روش ها بهتر هست.

داداشمو حلقه ایی ختنه کردیم نیوفتاد باعث شد شکمش پاره شد بیضههاش اومد بالا کلی دردسر کشیدیم .لیزر یا بخیه بهتره

لیزری اونم یکم باید ببری

من هردو بچموحلقه کردم سر هفت روز حلقه ها افتاد ن خونریزی ون درد داشت خیلی هم تمیز ومرتب

من پروید بودم پاک شدم الان جلوگیری ندارم هفتت وهشت روزه زیرشکمم و کمرم درد میکنه از چیه میشع راهنماییم کنین

فقط اینو میدونم حلقه ای اصلن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی