تو کشوری ک۹۰ درصد هستن .باید کرد
خیلیم خوبه چرا بد باشه
اگه میگن کوچیکش میکنه دروغه.
عزیزم ختنه سنت یهودی ها بوده بچه رو تو ۷ روزگی ختنه میکردن ب اصطلاح قربانی برای خداوند اما در اصل برای ندادن خراج و باج
تو ایرانم اینطور باب شد ولی انداختن ۷ سالگی که نگن از یهود کپی کردیم (اکه یادت باشه قدیما بچه رو دامن سفید میپوشیدن تو ۶/۷ سالگی ختنه میکردن ).
تو خیلییییی از کشورها ختنه ندارن اصلا و هیچ مشکلی هم ندارن
اما تو کشورهایی ک ختنه میکنن آمار مشکلات جنسی ، کجی آلت، خونریزی شدید نوزاد بیداد میکنه
از طرفی خداوند تو قرآن کفته انسان رو ب بهترین شکل آفریده نه ناقص که اکبر ختنه و … بخوان پوست عصب آلت رو ببرن بعد آفرینش کامل شه !! اگر مسلمان هستید نباید حرف بیارید رو قرآن
جایی تو قرآن نوشته شده «ای مسلمانان ختنه کنید» برام بگید؟
برای اطلاعات بیشتر از میتونید کتاب تاریخ اسلام جلد دوم انتشارات امیر کبیر رو بخونید خالی از لطف نیست
«معتبر ترین انتشاراتی ایران »
همسرمن که میگه اگه پسر باشه ختنه نمیکنم 😂
منم تو اینستا دیدم از نظر علمی میگفت: تحقیق کردن بهتره نکنی .
قبلا دخترا رو هم ختنه میکردن منسوخ شده بیست سال دیگه هم ختنه کردن پسرا منسوخ میشه
نه نکنین عفونت وزودانزالی بخاطر نداشتن همون پوسته روشه که میکنن دیگه ازمدانداختن جدیدیها ختنه نمیکنن
صد در صد که خوبه بچه دختر عموم یکم خیلی کم آلتش کج بود گفتن ختنه نکنه کج تر میشه ختنه کردن صاف شد یکی دیگه از بچها بازم پوست میچسبید به آلت نمیتونست جیش کنه عفونت ادراری گرفته بود و زیر اون پوست میکشیدنش کنار یه بوی گندی میداد خنته کردن بهتر شد برای بهداشت بچه همچیش راحت میشه
چرا بد باشه؟
چرا بد باشه؟😐
تو کشوری که همه انجام میدن باید حتما ختنه کنی
به کشورای دیگه نگاه نکن اونا اموزشای لازمو میدن به بچه ها تو مدارس
ایران هیچ اموزشی تو این زمینه نداریم
انجام بشه خیلی بهتر هست مخصوصا در ایران که بیشتر افراد اینکار رو میکنن
خوبه خب
چرا باید بد باشه خو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.