۷ پاسخ

ماشاالله

قشنگه عزیزم چه خوبم وایساده یادم میاد دخترم عکس میگرفتم انقدر تکان خورد کفری شده بودم

انشالله سالم باشه همیشه

وایی کپ لباسشو پسر منم داره😍🤣

چجوریه ؟ ادیت کردی ! ؟

اوخی قشنگه 😘 مبارکه

ای جانم ایشالله همیشه سلامت باشه🥀خیلیم عالی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان آران مامان آران ۸ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه وآراز مامان ایلماه وآراز ۱۲ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۵ ماهگی