۶ پاسخ

بنظر من ک باید ماه۸بی خیال رابطه شد من ک جرات ندارم دیگه تا۳۵هفته

منم از اول بارداری تاالان کلا2بار بوده اونم بدونه اینکه ارضاع بشم دیگه هم انجام نمیدم تا بچه ب دنیا بیاد

منکه اصلا حسم از بین رفته برام مهم نیست ولی ۲ هفته یبار فقط بخاطر شوهرم رابطه داریم

رابطه ک تاالان نداشتم ولی دیشب تو خواب ارضا شدم خیلی ترسیدم

عزیزم اگ منع نیستی میتونی داشته باشی نیازی نیس از کسی بپرسی هرکی طبق شرایط خودش حرف میزنه

من فقط دو یا سه بار بین ماه های چهار تا شیش داشتم.
سه ماه اول و سه ماه اهر هیییییچی

سوال های مرتبط

مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی