حس میکنم ضربان قلبم بالاس نفسم میگیره کسی اینجوری شده

۸ پاسخ

اره طبیعیعه

ن والا

طبیعیه ولی فشارت هم چک کنی بهتره

آره من نفسم میگیره حس میکنم خفه میشم

من از وقتی وارد ۳۰ شدم هرروز اینجورم مخصوصا وقتی غذا میخورم🤕

طبیعیه عزیزم منم همینم

من دیشب اونجوری بودم

من الان همینجوریم انگار قلبم میخاد وایسته

سوال های مرتبط