۴ پاسخ

منم گاهی اوقات اینجوری میشم دکتر گفت طبیعیه

اره طبیعیه نگران نباش

خیلی زیاده ضربانت برا منم نهایت ۹۰ شده معمولا وقتی زیاد راه برم یا فعالیت کنم سعی کن یکم آرامش داشته باشی یوگا کار کن نفس غمیق بکش همیشه و تنفس شکمی کار کن خبلی خوبه برات غذاهای چرب و پر کالری هم نخور اصلا نمک نخور زیاد ...مراقب باش فشار خون هم بالا نره

سر بچه اولم منم همینجور بودم دکتر قلب بهم پرو پرانول ۱۰ داد

سوال های مرتبط