۳ پاسخ

منم همینجوریم. صبحانه میخورم بی حال میشم دلم میخواد فقط بخوابم

من برعکس از عصر تاموقع خواب اینجوریم

دقیقن منم همینطورم شیفت صبح نابودم ایقد بیحالم و ضعف دارم هرچیم بخورم فایده نداره اما شیفت عصر حالم خوبه

سوال های مرتبط