کیا به بچشون شربت زینک سولفات میدن برای چیه؟خوبه؟نتیجه گزفتین؟

۲ پاسخ

وقتی بچه مریضه مثلا اسهال داره دکتر مینویسه که اشتها داشته باشه همیشه هم نمیده اگه شدید باشه بیماری میده و تو اون تایم هم ویتامینشو قطع کن چون خودش زینک داره.در کل الکی نده اشتها اور خوب نیست

والا پسر من هیچی نمیخوره روزایی ک میدم غذا میخوره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری