جیگرا کیا هشت هفته هستن و دل درد دارن؟؟؟؟♥️

۵ پاسخ

عزیزم طبیعیه بخاطر رحم کش میاد وداره بزرگ میشه

تا ۱۰ هفته داری عادیه

منم داشتم عزیزم تا هفته ۱۳ اگر مداوم نباشه طبیعی هست اگر خیلی اذیت میشی به دکترت اطلاع بده

منم شکمم تیر میکشه کمرمم درد میکنه ی حالتایی ام دارم مث انقباض

منم تو هفته شما دل درد داشتم ....و دردای پریودی

سوال های مرتبط

مامان قندم مامان قندم هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد