خانما کسی اینجا تجربه زایمان طبیعی داره؟!

۴ پاسخ

من اولی طبیعی بودم ولی این ب هیچ وجه راضی نمیشم میخام سزارین کنم

من اولی طبیعی بودم الان فقط سزارین

من.

من بچه اولم طبیعی اوردم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر مامان پسته پسر هفته سی‌وهفتم بارداری