۷ پاسخ

عضلانی هس یا داخل سرم میکنن

من دو شب بستری شدم یه سرم سولفات بهم زدن که تو ده ساعت باید میرفت‌ دوتا هم امپول بتا متازون به فاصله 24ساعت زدن با وجود بیمه تکمیلی چهارمیلیون سیصد گرفتن نمیدونم چرا اینقدر زیاد گرفتن البته بیمارستان خصوصی بود اما تکمیلی من تا 90درصد وپوشش میده

من ۲۶هفته زدم به شش تا آمپول سه میلیون دادیم سه تا سه تا به فاصله ی ۲۴ساعت تزریق شد

من ۳۴ زدم
امروز و دیروز
بتامزونه دیگه
۶۷ تومن شد ۶ تاش

من سی هفته زدم دکتر برام نوشت هزینش هم زیاد نبود با چنتا قرص گرفتم 140

سلام من 28 هفته زدم

من بیست و پنج هفته همه گفتن خیلی زوده ولی دیگه تشخیص دکتر بوده
هزینه زیادی نداره
اسمش بتامتازون
شنیدم اگه خدایی نکرده دیابت داشته باشی باید بستری بشی و تو فاصله بیست و چهار ساعت تزریق میکنن چون قند رو بالا میبره
اگه نداشته باشی که میری درمانگاه تزریق میکنن برات
من شش تا تزریق کردم شب اول سه تا دوم هم سه تا

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۵ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری