۵ پاسخ

منم گاهی تیر میکشه دقیقا مثل درد پریودی طبیعی هست نگران نباش

استرس نده ب خودت این دردا طبیعیه منم دارم گاهی میگیره ول میکنه

میشه از علائمت بهم بگی تو این هفته چ علائمی داری

اصلا استرس نداره اوایل این دردها طبیعین

اره عزیزم طبیعیه اگه میگیره ول میکنه .نگران کننده نیس🙂

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری