کسی تو بارداری فلوکستین مصرف کرده ؟؟

۴ پاسخ

اگردکترداده باشه چراکه نه من خودم تاامروززایمان کنم فردامیرم دکتراعصاب قرص میخورم وقتی انقدرحال آدم خوب میکنه چراظلم خودم کنم افسردگی بعدزایمان بگیرم

من تو شیردهی داد دکتر تپش قلب می‌گرفتم نخوردم

من می‌خوردم دکتر گفت بهتره سه ماه اول نخوری منم تصمیم دارم کلا نخورم تا آخر بارداری

با تجویز پزشک باید مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا هفته بیست‌وچهارم بارداری