بچه ها ازمایش چطوره

تصویر
۳ پاسخ

قبلا بهم گفتن کم کار و قرص 25میخورم هر صبح

خیلی خوبه t4t3,چند شده واسه منم پرکار بود مثل شما الان شده یک

خوبه پرکاری داشتین کم کم داره نرمال میشه دارو مصرف میکنین ؟

سوال های مرتبط

مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی
مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری