بچه ها این آزمایش ویتامین Dهست بنظرتون چطوره

تصویر
۸ پاسخ

نرماله

از 30 تا 100 زده نرمال

خوبه من ۲۵ بود دکترم گفت خوبه

آخه من بخاطر تیرویید کم کارم دوز هزار و روزی یکی میخورم

نه
داری ویتامین دی میخوری دیگ؟

نرماله

کمه عزیزم
فک کنم دوز ویتامین رو دکترت ببره بالا

خوبه..

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین ۸ ماهگی
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی
مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی