خانما ویتامین دی چطوره؟ازمایش دادم

تصویر
۵ پاسخ

من ویتامین دی خیلی پایین بود ماهی یبار آمپول با دوز بالا داد بعد دوماه قرص ویتامین دی دوهزار داد بهترشدن

۴۹ هست
خیلی خوبه

عزیزم ویتامین دی منم خیلی پایینه میشه بگی دکتر بهت گفت چطور استفاده کنی قرصو چ رژیمی بهت داد

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی