ببخشید ویتامین دی من چطوره

تصویر
۴ پاسخ

پایین ویتامین د۳ هزار بگیر روز یدونه بخور برا منم اومد پایین همین بود دقیقا دکتر بهم ویتامین د۳هزار داد

خوبه برا من ۱۳ بود🥺

خوبه بد نیس

بد نیس. باید بالای ۳۰ باشع.
برا من ۱۶ بود🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی