خانوما بنظرتون اسم آرام قشنگه؟؟☺️
برای دخترم

۱۰ پاسخ

آره قشنگه

بله که قشنگه

آره خیلی نازه😍

اره قشنگه دلارام هم خیلی قشنگه😍

خیلی قشنگه

بله قشنگه

آره قشنگ

آره من دوست دارم خیلی ظریف و ملیحه

نه آرام برای دختر قشنگ نیست

قشنگه ولی برخلاف اسمش ناارام درمیاد😄 مث خواهر زاده من

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان مهوا 👼🏻🌸 مامان مهوا 👼🏻🌸 ۳ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری