خانوما اسم آوین قشنگه بنظرتون؟

۸ پاسخ

اره جزو اسمای انتخابیم بود

مرسی از همتون ک جواب دادین🥺😍❤️

معلومه که قشنگه اسم دختر گل من آوین هست
۷ سالشه
خودش ب شدت عاشق اسمشه
اسم این تو دلیمم قراره هامین
بذاریم

خییلی مخصوصا تلفظش😍

آره قشنگه

آره قشنگه

اره قشنگه

جالبه

سوال های مرتبط

مامان دلین❤️ مامان دلین❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان مهوا 👼🏻🌸 مامان مهوا 👼🏻🌸 ۳ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخودچی💙💖 مامان نخودچی💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان درسا🩷رزا🌹 مامان درسا🩷رزا🌹 هفته سی‌وهشتم بارداری