چ موقع باید بریم nst ? این همون نوار قلبه؟

۵ پاسخ

بله
اگه حرکت نداشته باشه باید بری

واحب نیس رفتنش فقط در صورتیکه حرکت هاش کم شد

تکوناش کم شد

وقتی بچه تکون نخوره ، یا هفته های آخر باید زود به زود برید

ن شما فعلا نباید بری ان اس تی بمن از هفته ۳۶ گفته هفته ای یکبار برم

سوال های مرتبط

مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری