سلام بچه ها میشه آزمایش قندخونم رو ببینید چطوره

تصویر
۲ پاسخ

سلام.رنج نرمال قند خون در بارداری ۷۰ تا ۱۱۵ باید باشه که خداروشکر ۹۹ هست،قند دوساعته هم باید بین ۷۰ تا ۱۲۰ باشه که برای شما ۱۰۲ شده ....یعنی خوبه.نگران نباش.کلا آزمایشت بنظر خوب میاد،اما حتما نشون پزشک بده...به هرحال ما که دکتر نیستیم عزیزم.

قند خونت اوکی هست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی