خربزه میشع بدی ب دخترم

۵ پاسخ

نه نده

خیلی حساسیت زا هست ، من میخورم حالم بد میشه چه برسه بچه ها 🥲

نمیدونم چ میوه ای دیگ بدم

ن حساسیت زاس خیلی

نه عشقم حساسیت داره

سوال های مرتبط

مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان همتا مامان همتا ۱ سالگی