۱۰ پاسخ

والا من از همون اول بارداری ماهی یبار رو خوردم😂در حد دوتا سیخ فک نکنم به جایی بر بخوره.سر پسر اولم هم خوردم

نخور در حد هوس بخور یکی دوتا زیادی خوب نیس

نه عزیزم

اووووه من هم هفته شمابودم هفته دوبارمیخوردم😁😁🤭

من دیروز خودم ۷ یا ۸ تیکه خوردم خیلی هوس کرده بودم خداروشکر تا الان چیزی نشده 🤭 بازم دلت

خیر همه چی بخور دوست عزیز من همه چی خوردم اما کم مثلا جیگر و کم بخور اما بخور

عزیزم خب نیست بخاطر ویتامین آ ک داره ولی در حد دو سه تا بخور ک هوست رفع شه

کم بخور در حد یه لقمه

نه کلا تا آخر نباید بخوری در حد هوس ی تیکه بخور

هفتت بالاس میتونی در حد هوس بخوری منم از اول حاملگیم در حد هوس دو س لقمه خوردم

سوال های مرتبط

مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی