سلام جیگرا من هرشب کاکاو میخورم بچم سیاه میشه یا ضررداره معتادشددددم

۱۰ پاسخ

تا خودت یا شوهرت سیاه نباشه ک بچه سیاه نمیشه این حرفایی ی مامان نسل جدید نیستا🤦🏻‍♀️

پناه بر خدا بابا دیگه هممون حداقل لیسانس داریم این حرفا چیه😐

پیش فعالی میارع برای بچه

چرا بايد بچه با كاكائو سياه بشه؟؟؟؟

کاکائو اصلا خوب نیس زیادیش بچرو بیش فعال میکمه دهن ادم سروبس میشه🤦🏼‍♀️

من بچه اولم زیاد میخوردم بیش فعال شد

ممنونم ازهمه دوستان منو باباش گندمی هستیم

باعث بیش فعالی بچه میشه نخور خیلی مضره

با سلام
بیش فعال میشه

پوست بچه که ربطی به خوراکی نداره اما کلا هرچیزی بیش ازاندازه ضررهای خودشو داره بازم بادکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد