چیکار کنیم بچمون رفلاکس نگیره؟؟؟؟

۳ پاسخ

هرساعت بهش شیرندیم.
این کارو۲ساعته انجام بدیم

تغذیه خودتو رعایت کن.

رفلاکس و همه بچه ها دارن به خاطر اینکه سیستم گوارششون کامل نشده تا یک سالگی که کامل میشه اما برای بعضی ها شدید تره که باعث میشه بچه وزن نگیره که باید تحت نظر دکتر باشن.
خیلی از رفلاکس بچه ها با مراعات غذایی مادر اگه شیر خودشو میده یا شیر خشک انتی رفلاکس و توزاویه۴۵درجه شیر دادن به نوزاد بلافاصله نخوابوندن نوزاد از ده دقیقه تا نیم ساعت عمود نگه داشتن بچه بعد خوردن شیر گرفتن آروغ بعد از هر بار شیر دهی همه اینا کنترلش میکنه که هم بچه وزن میگیره هم اذیت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان گونش🌞 مامان گونش🌞 ۲ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 ۲ ماهگی
مامان Momi boy🩵 مامان Momi boy🩵 ۹ ماهگی