برای رفلاکس چیکار کنیم

۴ پاسخ

من امشب دکتر بودم یه پودر داد گفت با شیرت قاطی کن بده بخوره
بعدم همش باید به صورت عمودی باشه بچه

ببر دکتر دارو میده
خودتم رعایت کن غذایی
بعد شیر آروغ بگیر یه ربع نگهش دار

چی علایم‌ داره از کجا بفهمم بچه منم رفلاکس داره یا ن

امروز این رفلاکس دهن منو صاف کرده

سوال های مرتبط

مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 ۲ ماهگی
مامان Momi boy🩵 مامان Momi boy🩵 ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۱ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان نور🩷 مامان نور🩷 ۴ ماهگی
مامان حسین💚معجزه خدا مامان حسین💚معجزه خدا ۸ ماهگی