برای رفع رفلاکس چیکار کنیم

۲ پاسخ

هنوز زیر یکماهه نمیشه چیزی بهشون بدین
باید ببرید دکتر اگر خیلی زیاده

خیلی بده منم بچم همش درد داره

سوال های مرتبط

مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۱ ماهگی
مامان قندو نبات🍭لنا مامان قندو نبات🍭لنا ۱۱ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان نور🩷 مامان نور🩷 ۴ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی