چیکار کنم بچه رفلاکس نگیره

۱ پاسخ

ميگيره يكم به نظرم اما ميگن بعد از شير دادن ١٠ دقيقه حتي بعد باد گلو تو بغلتون صاف نگهش دارين بهتره

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ ماهگی
مامان کپُل خان مسدودم مامان کپُل خان مسدودم ۴ ماهگی