دوستان مگه رفلاکس باعث میشه بچه وزن نگیره

۵ پاسخ

آره بچه منم رفلاکس شدید وزنگیریش افتضاح

فکر نکنم ربطی داشته باشه.برادر زاده من رفلاکس شدید داشت در حدی که پرتاب می کرد شیر رو.ولی خداروشکر خیلی وزن گیری خوبی داشت.

در موارد شدید بچه خوب شیر نخوره مدام بالا بیاره اره وزن نمیگیره

اره عزیزم

اگ اینطوریه که من خیلی وضعم خرابه😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان کسرا مامان کسرا ۸ ماهگی