آره بچه منم رفلاکس شدید وزنگیریش افتضاح
فکر نکنم ربطی داشته باشه.برادر زاده من رفلاکس شدید داشت در حدی که پرتاب می کرد شیر رو.ولی خداروشکر خیلی وزن گیری خوبی داشت.
در موارد شدید بچه خوب شیر نخوره مدام بالا بیاره اره وزن نمیگیره
اره عزیزم
اگ اینطوریه که من خیلی وضعم خرابه😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.