دوستان رفلاکس باعث کم اشتهایی و کم وزنی بچه میشه

۲ پاسخ

اره دختر من هرچی میخوره میاره بالا دلم کبابه براش جون نمیگیره که اینجوری باز میخوام ببرم دکتر

کم ورن بله

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۲ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی