ترشح مایل به قهویی داشته باشیم چیکار کنیم؟

۵ پاسخ

باید بری دکترت سونو کنن عات یابی کنن و دارو بدن

سنو بررسی جنین

عزیزم حتما برو زایشگاه چک کنن تا خیالت راحت باشه

تو هفتت طبیعی نیس برو دکتر ازمایش و سونو مینویسه ببینه مشکل از کجاس

زایشگاه😐

سوال های مرتبط

مامان تودلیم😍 مامان تودلیم😍 ۳ ماهگی
مامان احسان مامان احسان روزهای ابتدایی تولد