خانما دفع پروتیین داشته باشیم چیکار کنیم خوب شه و اینکه سزارین میشم؟

۴ پاسخ

آزمایش ادرار ۲۴ساعته واسه چیه میشه بگین

منم دفع پروتین دارم ۱۵۵بود بهم گفت دوباره ازمایش بده دادم فردا باید جوابش بگیر انشاالله ک بیشتر نشده چون دوست ندارم بچم الان ب دنیا باید هنوز خیلی کوچولو هست

اگه بالاتر از ۳۰۰ باشه سزارین میشی فوری

دفع پروتئینتون چند بود عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری