آزمایش ادرار ۲۴ساعته واسه چیه میشه بگین
منم دفع پروتین دارم ۱۵۵بود بهم گفت دوباره ازمایش بده دادم فردا باید جوابش بگیر انشاالله ک بیشتر نشده چون دوست ندارم بچم الان ب دنیا باید هنوز خیلی کوچولو هست
اگه بالاتر از ۳۰۰ باشه سزارین میشی فوری
دفع پروتئینتون چند بود عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.